יום רביעי, 23 במאי 2012

10. מרים ומולוגטה

מרים ומולגטה פותחים את דלת ביתם הקטנטן לדוד דסטה (אביו של קלקידן), ומאפשרים לו להתגורר אצלם לאחר ששוחרר מ"נווה גאולים". ביתם כה קטן וצפוף והם חיים חיי-דוחק, לא זו בלבד - אלא שדסטה יצא זה עתה מבית משוגעים והוא בתהליך שיקום. מה דעתכן על כך? האם הם נהגו נכון? הרחבנה.

8 תגובות:

  1. דעתי על כך היא שהם נהגו נכון, כיוון שהוא בכל זאת מהמשפחה שלהם וצריכים לארח אותו גם אם התנאים לא בהכרח נוחים.

    השבמחק
  2. אני חושבת שהם נהגו נכון שהם לקחו על עצמם שדסטה ישתקם אצלם ולא במקום אחר ,כי הוא בסך הכל בן משפחה שלהם והם צריכים לעזור למשפחה .

    השבמחק
  3. לפי דעתי שזה נכון מה שהם עשו עי הוא מישהו מהמשפחה שלהם והם צריכים לארח אותו למרות שהוא יצא עכשיו מבית מוגעים הוא עכשיו אדם בסדר.

    השבמחק
    תשובות
    1. ובכל זאת... הוא מפר את השלווה ואת השגרה בבית, ואין זה דבר טבעי שאנשים יסכימו בקלות להתמודד עם קושי מסוג זה. האם כאדם מבוגר היית מסכימה לארח בביתך למשך זמן לא-קצוב קרוב משפחה שאינך יודעת איך, ואם בכלל, יתאקלם ויתנהג כשורה?

      מחק
  4. לדעתי מרים ומולוגטה נהגו נכון כיוון שדסטה הא בן משפחה ולבני משפחה עוזרים לא משנה מה, וגם הוא בדרך להחלים אז הוא לא נקרא משוגע.

    השבמחק
  5. אני חושבת שהם התנהגו בסדר גמור, ואפילו הראו אכפתיות כלפי דסטה שהכניסו אותו לבית שלהם, אפילו שביתם קטנטן וצפוף שאפילו הם לא מצליחים לחיות בו!

    השבמחק
  6. כן , כי אולי להיות עם המשפחה באחדות יחזיר אותו למוטב ...

    השבמחק